2011. május 29., vasárnap

Play Station csomag - gép+joy+memo+lemezek - Jelenlegi ára: 10 900 Ft

Eladó
- 1 db Play Station 9002 gép - hibátlan, működik
- 1 db Play Station 7502 gép - a táp paneljét javítani kell (a gép működik, a másik gép paneljával kipróbáltam)
- 4 db joy , 3 db rezgős, 1 db sima (mindegyik gyári, nem utángyártott)
- 2 db memória kártya, 1 db gyári sony, 1 db utángyártott, valami extrás
- 1 db tápkábel
- 1 db AV kábel (a TV csatlakozáshoz)
- pár darab utángyártott játék.
A gépekkel nem játszottam, csak kipróbáltam őket, a játékokat sem próbáltam végig, a joy-okat is csak bedugtam, de az állapotuk alapján nem valószínű, hogy probléma lenne velük, de azért illett ezt leírnom.
Miskolcon személyes átvétel megoldható.



Jelenlegi ára: 10 900 Ft

Az aukció vége: 2011-06-16 15:55
. Play Station csomag - gép+joy+memo+lemezek - Jelenlegi ára: 10 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése